Політика Конфіденційності
Важливо! Перед тим, як клієнт розпочне свою співпрацю із сайтом LiderOpta, потрібно уважно вивчити всі умови. Використання функцій інтернет-порталу, заповнення запропонованих форм та подання заявок на замовлення свідчать про Вашу згоду з усіма зобов'язаннями актуальної Угоди.
1. Загальні положення під час роботи з сайтом
1.1. LiderOpta
– оптовий інтернет-магазин, де кожен клієнт зможе відшукати та замовити
техніку, всілякі товари для офісу, магазину, будинку.
1.2. Актуальна Угода – це публічна оферта, тому
при отриманні доступу до всіх матеріалів порталу, відвідувач дає згоду на
актуальні положення.
1.3. Адміністрація надалі може змінювати
положення актуальної Угоди, які вважаються дійсними після розміщення на
сторінці.
1.4. Магазин може займатися організацією
маркетингових та інших акційних заходів, вкладених у популяризацію оптового
інтернет-магазину, збільшення споживчого попиту товари. При оформленні
замовлення на сторінці магазину клієнт у такий спосіб підтверджує свою участь у
даних акційних заходах, що діють у конкретний момент (момент покупки товару).
При цьому клієнт зобов'язаний уважно вивчити умови цих акцій, щоб уникнути
подальших проблем. Якщо користувач з певних причин відмовляється брати участь в
акції, він може не купувати акційні позиції.
1.5. Інформація про товар
1.5.1. Ознайомитись з детальною інформацією про
всі позиції можна на сторінці магазину у відповідному описі, на упаковці,
інструкції, наданій виробником.
1.5.2. Коли клієнт потребує надання додаткових
даних про товар, консультації, необхідно звернутися за допомогою до менеджерів
магазину LiderOpta.
1.5.3. У разі зміни вартості товару вже після
того, як клієнт оформив покупку, він може повідомити про відмову в придбанні
такого товару. Якщо товар вже було отримано (вислано покупцю), клієнт зможе
вимагати термінового повернення витрачених коштів, і навіть відшкодування
коштів, сплачених за доставку товару. Решта всіх компенсацій не передбачена
адміністрацією сайту.
1.6. Обмеження відповідальності
1.6.1. Всі умови, які є в Пропозиції,
відносяться до розряду попередніх і згодом можуть змінюватися. Проте їхня зміна
здійснюється до того, як покупець повинен отримати власне замовлення.
1.6.2. При несвоєчасній зміні домовленості про
купівлю товару магазин несе відповідальність. В результаті клієнт має повне
право надати відмову від купівлі даного товару, вимагаючи термінове повернення
витрачених коштів (якщо було сплачено всю суму вартості товару).
1.6.3. Відповідно до ст. 22 ЦКУ, сума завданих
збитків (матеріальних або немайнових), яку зможе отримати покупець внаслідок
порушення його прав, обмежена сумою в 10 грн.
1.6.4. Усі товари, що мають відповідну гарантію,
піддаються впливу гарантійних зобов'язань, що залежать від умов, що були
спочатку прописані в гарантійному талоні, в інших документах, що надаються
компанією-виробником.
1.6.5. За коректність, достовірність
інформаційних даних, зазначених у формі замовлення, несе відповідальність
виключно покупець. Якщо клієнт неправильно ввів адресу доставки, а продавець
зазнав додаткових збитків при повторному відправленні товару за іншою адресою,
всі витрати переходять на клієнта. Магазин у свою чергу утримує суму понесених
збитків із сум, які були сплачені за товар.
2. Угода сторін
2.1. Перед покупкою в оптовому інтернет-магазині LiderOpta кожен клієнт
обов'язково вивчає запропоновану Угоду. Коли клієнт не згоден з цими умовами,
він має право відмовитися від здійснення покупки на цьому порталі.
2.2. За умови, що клієнт помітив дії чи умови,
що не відповідають нормам міжнародного права, українському законодавству, він
може відмовитись від цих дій.
2.3. Заборонено використовувати всі матеріали,
інформацію із сайту магазину, без згоди його власників. Адже буде потрібно
укладання ліцензійних договорів із цими правовласниками.
2.4. Коли відбувається цитування матеріалів,
отриманих із сайту оптового магазину LiderOpta,
знадобиться обов'язкове збереження посилання на конкретний портал.
2.5. Усі коментарі та інші записи, які клієнт
залишає на сайті магазину, у жодному разі не повинні суперечити нормам
українського законодавства, а також моральним цінностям, законам моральності.
2.6. Адміністрація сайту не контролює, не
відповідає за перехід та використання інших зовнішніх ресурсів, посилання на
які можуть перебувати на цьому сайті.
2.7. Відвідувачі інтернет-порталу повинні
приймати положення щодо використання активної рекламної кампанії.
3. Процедура обміну, повернення
3.1. При необхідності відбувається
повернення, обмін товару протягом 14 днів (відлік починається з наступного дня
після оформлення замовлення). Крім того, покупець зобов'язаний потурбуватися
про акуратну упаковку товару після її розтину. Це важливо, щоб товар не отримав
пошкодження під час перевезення.
3.2. Відмовитись від замовлення можна до того,
як Ви його отримали. Товар має зберегти свій початковий товарний вигляд.
Додатково важливо надати документ, що підтверджує покупку товару саме у
оптовому магазині LiderOpta.
3.3. Відмовляючись від замовлення, клієнт
магазину має право отримати назад власні гроші, виділені для придбання.
Винятком є витрати магазину, створені задля доставку товару, протягом 10
днів, починаючи з надходження товару складу.
3.4. Якщо за бажання обміняти отриманий товар
покупець отримує відмову через відсутність необхідного товару на складі, клієнт
має повне право відмовитися від подальшого виконання цієї Угоди, вимагаючи
назад свої гроші. Магазин зобов'язується виплатити ці кошти протягом 10 днів
після звернення клієнта.
3.5. Якщо початкова вартість товару знизилася
через повне або часткове використання товару, магазин може стягнути необхідну
суму із загальної суми при поверненні грошей покупцю.
3.6. Неякісний товар - той, що має помітні
дефекти виробничого характеру. Пам'ятайте, що при оформленні повернення товар
обов'язково повинен відповідати комплектації та характеристикам, які для нього
були характерні.
3.7. Отримуючи замовлення, важливо приділити
особливу увагу його перевірці відповідно до вказаної інформації від продавця.
Клієнт повинен переконатися, що перед ним справді те, що він замовляв.
3.8. Після отримання клієнт має поставити свій
підпис у відповідній квитанції. По завершенню всіх виконаних процесів, магазин
не приймає претензії клієнта щодо зовнішнього вигляду товару, його
комплектності.
3.9. Згідно з українським законом №1023-ХІІ «Про
захист прав користувача», всі вимоги клієнтів щодо повернення грошей можуть бути
задоволені нашим магазином протягом двох тижнів, починаючи з першого дня
пред'явлення такої вимоги.
3.10. Повернення грошей здійснюється
найзручнішим для клієнта способом. Можливо лише два варіанти: на банківську
картку або на розрахунковий рахунок.
4. Особисті дані
4.1. Оформляючи замовлення в режимі онлайн на
сайті оптового магазину LiderOpta,
кожен користувач цим погоджується на подальшу перевірку особистої інформації.
Крім того, клієнт погоджується на передачу даних іншим організаціям, а саме:
поштовим відділенням, транспортним компаніям, банкам та іншим фінансовим
установам.
4.2. Основне джерело збору особистої інформації
– це дані, які клієнт самостійно вказав у спеціальній формі під час оформлення замовлення.
5. Інші умови
5.1. Клієнт має повне право написати у рядку «одержувач» третю особу. Щоб надалі не виникло жодних проблем при заповненні заявки на доставку, покупець повинен вказувати дані третьої особи для швидкої ідентифікації. У разі поширюється дію ст. 636 ЦКУ щодо відношення сторін.5.2. При видачі товару у поштовому відділенні одержувач (клієнт) має надати документ, що засвідчує його особу (паспорт).
5.3. Щоб підтвердити факт отримання та передачі товару, одержувач має поставити свій підпис у спеціальній квитанції.
5.4. Усі спірні ситуації, що виникають згідно з актуальною Угодою, вдасться вирішити, посилаючись на чинне законодавство України.
5.5. У разі визнання судом недійсним певного положення Угоди або визнання положення таким, що не підлягає обов'язковому виконанню, це не свідчить про недійсність решти положень Угоди.
5.6. Якщо адміністрація моментально не відреагувала на певні порушення користувачів сайту, це ще не означає, що дана реакція буде неактуальною через деякий час. Враховуючи ймовірність захисту власних інтересів, а також авторських прав стосовно матеріалів, що використовуються, адміністрація вдається до відповідних заходів припинення таких незаконних дій. При цьому кожен користувач повинен розуміти та приймати всі пункти актуальної Угоди, а також дотримуватися їх норм.
5.7. При обробці персональних даних клієнта співробітники оптового інтернет-магазину LiderOpta зобов'язані в терміновому порядку дотримуватися необхідної конфіденційності. Це означає, що важливо не допускати подальшого незаконного використання такої інформації (та передачі) сторонніми особами. Потрібно виключити отримання доступу до зазначеної інформації особам, які не мають жодного відношення до оформлення замовлення в режимі онлайн, упаковки товару, його подальшого відправлення на певну адресу. Винятком із правил є окремі випадки, про які згадується в українському законодавстві.
5.8. Усі права на сайт та на подальше використання доменного імені lideropta.com.ua належать безпосередньо власнику цього інтернет-порталу.