Умови згоди
ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
Під договором публічної оферти прийнято розглядати офіційну публічну пропозицію від продавця, якою є оптовий інтернет-магазин LiderOpta. Такий договір призначений для необмеженої кількості людей, які виступають у ролі потенційних клієнтів. У такому разі виділяють дві основні сторони: магазин – продавець певної групи товарів та покупець – будь-яка особа, яка погодилася прийняти умови такого договору. Надалі між продавцем та покупцем може бути укладено договір купівлі-продажу.
При цьому умови цього договору доступні для всіх клієнтів магазинів, а цей документ не вимагає попереднього підписання для подальшої співпраці, згідно з ЦКУ. Умови договору залишаються незміненими всім категорій клієнтів – фізичні чи юридичних осіб. Незважаючи на це, публічна оферта вважається повноцінним документом, що має необхідну юридичну силу, подібно до інших варіантів договорів з підписом на папері. У договорі детально прописані всі можливі способи оптової купівлі-продажу товарів у режимі онлайн.
Як тільки потенційний клієнт приймає всі умови такого договору, він автоматично стає покупцем і може користуватися запропонованими опціями інтернет-порталу, що продає. Якщо користувач натискає відповідну кнопку «купити» або «замовити» на сайті LiderOpta, він цим підтверджує згоду на запропоновані умови оферти.
Угода з такими умовами свідчить про прийняття процедури оформлення замовлення в магазині в режимі он-лайн, варіантів оплати та подальшого перевезення посилки. Умови договору автоматично активуються після натискання кнопки «купити» товар, продовжуючи діяти до того, як клієнт отримає замовлення та виплатить всю суму продавцю.
Щоб надалі регулювати правовідносини між двома сторонами, окрім договору оферти, рекомендується вдаватися до використання норм та правил українського законодавства. Якщо користувач не згоден з деякими або всіма умовами договору, не варто надалі користуватися послугами оптового інтернет-магазину LiderOpta.
Основні терміни
1. Інтернет-портал - оптовий інтернет-магазин, який можна знайти в Інтернеті на адресу lideropta.com.ua. На цьому порталі здійснюється покупка певних товарів.
2. Користувач – потенційний клієнт, обов'язково повнолітня особа, яка повністю погоджується з умовами актуального договору публічної оферти.
3. Покупець – особа, яка здійснила покупку у магазині LiderOpta.
4. Адміністрація – відділ управління оптового інтернет-магазину.
5. Угода – актуальна публічна оферта з усіма змінами та зобов'язаннями.
6. Продавець – власник сайту, адміністрація магазину, які беруть безпосередню участь у процесі проведення процедури купівлі товару онлайн. Повна назва продавця (магазину) обов'язково має бути присутня на всіх документах, необхідних для організації, оформлення законного продажу.
7. Товар – всі позиції на сайті магазину, які доступні для покупки.
8. Замовлення – дія з боку клієнта безпосередньо до магазину з проханням придбати конкретний вид або групу товарів.
9. Платник – фізична чи юридична особа, яка відповідає за оплату замовлення.
10. Одержувач – особа, яка отримує замовлення за допомогою послуги кур'єрської доставки або за особистої присутності у відділенні компанії-перевізника. Одержувачем може бути третя особа.
11. Пропозиція – набір інформаційних даних щодо опису товару, технічних характеристик, акційних моментів, способів оплати та доставки, а також інших не менш важливих для клієнта умов. Подана пропозиція створюється і надалі регулюється магазином.
12. Сторони – клієнт, магазин.
13. Акцепт - повне прийняття всіх умов договору без будь-яких заперечень.
14. Акція – організований захід, основне завдання якого полягає у приверненні уваги потенційних споживачів, «підштовхування» їх до здійснення покупки в магазині.
15. Кур'єрська доставка – передача замовлення від магазину клієнту, яку виконує компанія-підрядник. Магазин самостійно не виконує процедури доставки товару клієнту.
16. Істотний недолік товару – йдеться про такий недолік, який не дозволяє надалі використовувати товар за призначенням та, який виник виключно з вини магазину або компанії-виробника.
1. Предмет та зобов'язання
1.1. У Угоді обов'язково вказано основні умови для роботи з сайтом, усієї інформації на інтернет-порталі, а також подальші можливості передачі клієнту його посилки.
1.2. Актуальна Угода – публічна оферта, тому при використанні матеріалів сайту користувач надає свою згоду на зобов'язання Угоди. Рекомендується попередньо ознайомитися з такими умовами до моменту реєстрації для отримання особистого кабінету, оскільки після реєстрації клієнт підтверджує свою згоду.
1.3. Інтернет-портал – оптовий магазин LiderOpta, на якому до уваги користувачів представлені різноманітні різновиди товарів, доступних у різних категоріях.
1.4. Усі інформаційні дані про товари, представлені на сторінці магазину, можна назвати динамічними. Це означає, що інформація може регулярно змінюватися – частково чи повністю. Причому коригування інформації здійснює адміністрація сайту без будь-якого обов'язкового оповіщення клієнтів. Всі зміни вважаються актуальними після їхнього додавання на сторінку магазину.
1.5. У процесі прийняття умов даного договору клієнт автоматично підтверджує свою дієздатність (адже саме такі користувачі можуть бути потенційними клієнтами) і погоджується з усіма зобов'язаннями, які виникають при роботі з інтернет-порталом.
1.6. Пропозиція для клієнтів у магазині LiderOpta не вважається офертою. Для оформлення оферти потрібно заповнити запропоновану продавцем форму на сторінці (оформлення замовлення онлайн) або зателефонувати за вказаними номерами телефону. Таким чином, правильно заповнена форма замовлення вважається офертою клієнта для магазину з метою покупки товару.
1.7. Про прийняття оферти від клієнта з боку магазину свідчать наступні дії: підготовка товару до продажу, упаковка товару, його попередній огляд та інше.
1.8. Магазин залишає за собою право запропонувати клієнту зустрічні умови – продаж товару на інших умовах оферти, ніж ті, що були запропоновані клієнтом. Подана пропозиція називається зустрічною офертою та розглядається, надалі приймається клієнтом.
1.9. Про узгодження всіх умов, зобов'язань свідчить отримання коштів купівлю товару, і навіть відправка товару за заздалегідь зазначеною адресою.
1.10. У разі розсилки SMS-повідомлень за номерами телефону клієнтів, дзвінків або надсилання повідомлень за адресою електронної пошти з боку магазину не можна говорити про акцептування оферти. Як такі повідомлення відзначають повідомлення про різні акції, про нові надходження товару, про зміну умов доставки та інше.
1.11. Регулярна доставка товару здійснюється за допомогою послуг транспортних компаній, які привозять замовлення на вказану клієнтом адресу (конкретне відділення) для подальшого самовивезення. Якщо ж у населеному пункті, в якому проживає клієнт, немає відділень компаній, з якими співпрацює магазин LiderOpta, тоді запропоновано варіант доставки замовлення до найближчого міста, що примикає до цього населеного пункту. Якщо сума замовлення не перевищує 5000 грн., тоді за доставку сплачує виключно клієнт.
1.12. Про отримання посилки свідчить не лише фактичне отримання товару у відділенні пошти, а й також надання відповідного документа – декларації, товарно-транспортної накладної та інше. Перед відправкою всі товари обов'язково проходять ретельну перевірку менеджерами оптового інтернет-магазину LiderOpta, знімаючи таким чином всі обов'язки перед клієнтом. У свою чергу, клієнт перед оплатою товару ще у відділенні повинен зробити його детальний огляд, звертаючи увагу на комплектацію, зовнішній вигляд, наявність необхідного пакета документів. Все це допоможе в майбутньому на місці пред'явити претензії до компанії, яка перевозить. Адже магазин не контролює дії транспортних компаній та несе відповідальності за їхню роботу.
1.13. Приймаючи всі умови оферти, клієнт таким чином погоджується на подальше консультування, надання додаткових інформаційних даних про товар по телефону через СМС-повідомлення в онлайн режимі. Як тільки клієнт поставить власний підпис на документах, що підтверджують факт передачі товару, він цим погоджується, що встиг отримати додаткову інформацію про товар до моменту його отримання.
2. Особливості доставки товару
2.1. Доставка товарів з оптового інтернет-магазину здійснюється певною транспортною компанією після погодження та уточнення всіх термінів із покупцями.
2.2. У ситуаціях, коли клієнт не має можливості вчасно забрати товар у попередньо узгоджений день і час, зміна цих даних можлива під час розмови з менеджером магазину по телефону.
3. Вартість товару та порядок оплати
3.1. Вартість за кожен окремий товар призначає магазин. У вартість входять різні податки, передбачені українським законодавством. Магазин залишає за собою право самостійно регулювати акції, всілякі знижки та інші бонуси для клієнтів. При цьому умови нарахування таких бонусів, надання акційних пропозицій та інше – це може змінюватися адміністрацією сайту.
3.2. Оплата товару здійснюється з урахуванням умов, зазначених у спеціальній формі під час оформлення замовлення онлайн. Покупець має право самостійно визначитися з найбільш зручним та відповідним способом оплати: накладений платіж, готівкою, безготівковий розрахунок, із застосуванням електронних платіжних систем та інше.
3.3. Оплата товару відбувається виключник але у національній валюті – у гривнях, згідно з актуальним курсом.
3.4. Оформлене замовлення вважається оплаченим, коли на розрахунковий рахунок фірми надійшла необхідна кількість грошей.
3.5. Доставка замовлення здійснюється після повної, часткової оплати або після погодження всіх умов при передачі товару при використанні послуги «накладений платіж».
3.6. Магазин може змінювати вартість товару в будь-який зручний для нього день та час. Проте всі товари, які вже були замовлені та надіслані одержувачам, мають бути доступними клієнтам за старою ціною.
3.7. При використанні послуги післяплати в компанії «Нова Пошта» кожен клієнт повинен бути готовим до того, що йому додатково належить сплатити відсоток за доставку грошей магазину LiderOpta.
4. Відповідальність усіх учасників процесу
4.1. Користувачі сайту LiderOpta зобов'язуються дотримуватись норм чинного українського законодавства, не порушуючи тим самим нормальну роботу інтернет-порталу.
4.2. Якщо після успішного проходження процедури реєстрації на сайті магазину, користувачі помітили спроби несанкціонованого доступу до його особистого кабінету третіми особами, про це неодмінно потрібно повідомити адміністрацію магазину LiderOpta, звернувшись до служби підтримки.
4.3. Під час виконання всіх дій, спрямованих на реєстрацію користувача на сайті, клієнт тим самим погоджується на подальшу обробку особистої інформації, вказаної на сторінці інтернет-порталу.
4.4. Ознайомившись із умовами користувальницької угоди та поставивши галочку біля відповідного рядка при реєстрації на сторінці, користувач автоматично підтверджує, що згоден із політикою конфіденційності та всіма умовами угоди загалом.
4.5. Прийняття угоди є підтвердженням дієздатності клієнта та відсутності будь-яких обмежень до даної дієздатності.
4.6. Якщо клієнт бажає поділитися своїм відгуком на сайті магазину LiderOpta, написане ним у жодному разі не повинно суперечити нормам українського законодавства.
4.7. Магазин не несе відповідальності за будь-які проблеми клієнта, пов'язані з переведенням зазначеної суми за товар. Вся відповідальність доручається фінансові організації, банки.
4.8. Магазин не несе відповідальності за дії компаній-перевізників, якщо вони порушують норми транспортування товару, терміни доставки або якість упаковки.
4.9. При зміні раніше обумовлених умов реалізації товару з боку магазину, клієнт має право відмовитися від подальшого придбання товару. Усі кошти, що були передані продавцю, обов'язково мають бути повернені клієнту.
4.10. При заповненні заявки для придбання товару клієнт має бути особливо уважним. Адже у разі помилки на адресу відправки товару всі витрати, понесені магазином, потрібно буде відшкодувати. Це ж стосується помилок при вказівці ініціалів одержувача, допущених з боку клієнта магазину.
4.11. Користувач сайту не повинен передавати логіни та паролі від свого особистого кабінету стороннім особам. Якщо треті особи будь-яким чином завдадуть шкоди матеріалам, розміщеним на сторінці, залишать некоректні відгуки або порушать норми українського законодавства іншим чином, відповідальність за це понесе власник особистого кабінету – клієнт магазину LiderOpta.
4.12. Якщо йдеться про непередбачені ситуації (які не були передбачені жодною зі сторін), то клієнт, і продавець звільняються від зобов'язання виконувати умови договору публічної оферти.
4.13. Обидві сторони обов'язково повинні використовувати всі можливі шляхи і методи ведення переговорів мирним шляхом у разі будь-яких розбіжностей під час продажу товару.
5. Строк дії договору
5.1. Представлений договір набирає чинності після того, як клієнт здійснив повну оплату за покупку товару на сторінці магазину LiderOpta та діє до моменту виконання всіх зобов'язань – клієнта та продавця. Винятком із правил є процес дострокового розірвання договору між сторонами.
5.2. Також, можливий варіант розірвання договору до моменту отримання товару за допомогою доставки, якщо такий перебіг подій повністю задовольняє і клієнта, і продавця.
5.3. Якщо один із учасників навмисне відмовляється виконувати умови, прописані в угоді, тоді другий має повне право розірвати договір в односторонньому порядку. Таке саме розірвання можливе за умови порушення основних норм чинного законодавства.
6. Інші умови
6.1. У ролі одержувача товару у відділенні «Нової Пошти» або іншої транспортної компанії може виступати третя особа, проте про це важливо заздалегідь попередити продавця, який надсилатиме товар на доставку. У такому разі потрібно вказати точні дані третьої особи (одержувача), за якими її можна буде ідентифікувати.
6.2. Якщо між продавцем і клієнтом виникають будь-які суперечки, їх вирішення обов'язково має здійснюватися з урахуванням норм чинного законодавства.
6.3. Власник сайту має право використовувати мережеву адресу lideropta.com.ua
6.4. При реєстрації на сайті оптового магазину LiderOpta клієнт зобов'язується вказувати цю адресу електронної пошти, на яку надалі продавець зможе надсилати різні розсилки у вигляді повідомлень про організовані акції, знижки та інші цікаві пропозиції. У цьому такі пропозиції може мати рекламний характер. Однак магазин зобов'язаний зберігати адреси пошт своїх клієнтів і не поширювати їх третім особам. Клієнт має повне право відмовитись від подальшого отримання подібних листів, не порушуючи при цьому умови договору.
6.5. Під час реєстрації клієнт вказує актуальний номер телефону, на який надалі він зможе отримувати SMS-повідомлення від продавця (у тому числі пропозиції рекламного характеру). Щоб відмовитись від подальшого отримання подібних повідомлень, достатньо звернутися за допомогою до Служби підтримки.
6.6. При оформленні онлайн замовлення на сторінці оптового магазину LiderOpta клієнт цим підтверджує подальший процес обробки особистої інформації адміністрацією сайту. Такою інформацією магазин може ділитися з обмеженою кількістю осіб, які безпосередньо беруть участь у процесі купівлі та доставки товару клієнту (банки, інші фінансові установи, транспортні компанії).
6.7. Отримати доступ до особистої інформації клієнта можуть лише ті учасники процесу купівлі-продажу, які беруть у ньому пряму та важливу участь.
6.8. До обов'язків продавця (магазину) входить таке: гарантія 100% конфіденційності інформації, наданої клієнтом; захист персональних даних клієнта від можливого несанкціонованого доступу з боку сторонніх осіб; захист особистих даних клієнта від використання іншими особами, які не беруть участі під час виконання передачі замовлення одержувачу.
6.9. Користувач сайту обов'язково має уважно ознайомитись з умовами пред'явленої угоди, надаючи власну згоду на подальшу співпрацю.